• kj79

Vitt papper

Vi gjorde egna inb.kort och program, vi hade inte samma material dock. Men vi hade vit botten till båda. Vi kände för något lite finare, alltså tjockare än vanligt skrivarpapper men ändå hyfsat billigt. Vi hittade ett tjockare vitt papper på dollarstore. Det var ritblock helt enkelt som man rev för de satt fast i en såndär spiral. Det var lite jobb men värt det pga att det blev så billigt. Vi köpte tre block och det kostade 40 kr st har jag för mig. Nu vet ju inte jag om ni bara vill ha helt slätt vitt men det är ett tips iaf. :)

• kj79
    marie 81: Okej, typiskt. 

Blev också tipsad om akvarellpapper då min bror och hans fru hade sådant papper till programmen då de gifte sig.. Vi var på skapa-butiken här och det var ett paket med 15 papper (man hade kunnat få 30 a4 av dom tror jag) för typ, nu minns jag inte men minst 200 kr tror jag dom kostade. Och då behövde vi papper för ca 150 program så det var inte att tänka på. Vi hittade inget bra papper på clasohlson heller har jag för mig men minns inte om vi letade just a.papper då för det hade man ju kunnat fråga om. Men vi fick ändå tag i billigt och bra papper så det löste sig. :)
Svar på tråden Vitt papper