• ThereseV

Tjejkompis som best man? Hur gör man?

Det bästa är som sagt nog att prata med henne, så hon känner sig bekväm vad det än blir. 
    Jag tror att det hade blivit väldigt snyggt med kostym, fast med kjol till. Då syns det att hon "hör" till mannns sida (om man vill att det ska framgå) men hon ser inte ut att vara "utklädd till kille", vilket jag tror risken kan vara om hon har kostym (men inte är bekväm i det).
    Hur ni än gör så finns det ju inga rätt och fel, så jag tror det blir hur bra som helst oavsett om hon har kostym, kostym med kjol, likadan klänning som tärnorna eller en helt egen klänning:)   

• ThereseV
    Sheltiegirl skrev 2013-09-18 09:51:51 följande:
    Tycker om din syn på saken Daniiel, hur ska hon annars presentera sig för andra gäster, blir knäppt om hon säger att hon är marshalk. Är nog bäst om hon är en tärna hon med fast inte min tärna
    Så hade faktiskt vi nu när jag tänker efter, fast det var en av marskalkerna som var mest "min":) 
    Det blev mer som att vi delade upp män och kvinnor istället för "mina" på min sida och hans på den andra.  
  • ThereseV

En spontan tanke bara.. är klänningen i sådan modell att det skulle passa med en kavaj över? Kanske med corsage istället för bukett. (utan att det ser ut som att två stilar har krockat) Då smälter hon ju in lite med marskalkerna men kan ändå kanske t.o.m ha likadan klänning som tärnorna? 

Svar på tråden Tjejkompis som best man? Hur gör man?