Inlägg från: Akzelia |Visa alla inlägg
  • Akzelia

Får man gifta sig i converse?

Det är min stora fråga just nu.. Får man gifta sig i converse Flört ??

• Svar på tråden Får man gifta sig i converse?
  • Akzelia

Härligt att få era inputs! Jag är tjejen som oftast inte bär något annat, sover näsan med conversen! Däremot så skulle dom vara hela och rena :) 

• Akzelia
    bettansss skrev 2013-09-21 13:40:10 följande:
    Idag när jag var inne på en bröllopsbutik för att få hjälp att lägga upp min klänning och tog fram mina Converse och sa att jag skulle ha dem lät hon som jobbade där inte så nöjd med mitt val. Hon fick mig att prova några olika klackskor till och såg ganska sur ut när jag sa att jag ändå ville ha Converse och hade en lång utläggning om hur det ju absolut inte gick att förlänga klänningen om jag skulle ångra mig senare. Tror dock att det var bristen på klack hon var emot och inte just själva Conversen. Känner ändå att det är väldigt mycket jag och med stort + att jag kommer kunna ha dem hela dan utan att få ont i fötterna.
    Tråkigt med folk som inte kan acceptera vad man vill, och speciellt serviceyrken. Var inne för att testa klänning härom veckan. Fick ett surt svar att jag var välkommen in om jag tog av mig skorna först.. Bör jag tillägga att det stod 3! skyltar med skogräns när man kom innanför dörren, så det var svårt att missa. 
  • Akzelia
    mlisso skrev 2013-09-23 21:27:34 följande:
    Säger som många andra.
    Det är klart att du ska ha converse om det är det du känner dig bekväm i!

Själv har jag funderat på om jag ska ha mina gamla balskor på mig under dagen. Prövade dem i helgen och kände ett helt klart NEJ! Vi ska dessutom ha vigseln på en gräsmatta, så klackar är lite osmidigt.
    Så nu har jag börjat spana efter ett par converse! Funderar på röda då de passar in i färgtemat och bryter av fint emot klänningen. :)
    Härligt! När är bröllopet, har du sett att man kan designa egna?
Svar på tråden Får man gifta sig i converse?