Inlägg från: Annamolly |Visa alla inlägg
  • Annamolly

Får man gifta sig i converse?

En liknande grej: Jag hade funderat pa att ha en jeansjacka over min brudklanning pa kvallen, men jag tog inte pa mig den. (Jag behovde lyckligtvis inget alls for det var sa varmt). En jeansjacka har man pa en vanlig dag, kande jag. Och ens brollopsdag ar ingen vanlig dag pa nagot satt, det ar en av de mest speciella tillfallen du kommer att vara med om i ditt liv. Och da ska ingenting vara vardagligt, utan allting ska vara det allra finaste och basta du kan tanka dig! (Tycker jag). :)

2013.06.22 Samos, Grekland
  • Annamolly
    izredam skrev 2013-09-20 12:59:06 följande:
    Hade lika gärna kunnat gifta mig i jeans och en snygg tröja - men nu blir det i alla fall en klänning. Men just av den anledningen väljer jag converse, för att om ingenting skulle vara som vanligt så känns det inte som mitt bröllop utan mer som en utklädningslek, och dem känner jag mig rätt färdig med.
    Om du kanner sa, sa kommer du sakert inte att angra att du hade converse! Jag gillar 'casual' klader (min syster kallar mig 'The Queen of casual') men vid speciella tillfallen tycker jag om att kla upp mig till tanderna. Om man inte gor det sa behover man sa klart inte! Och som manga sager, du kan ju piffa upp dina Converse sa de kanns lite mer speciella.
    2013.06.22 Samos, Grekland
Svar på tråden Får man gifta sig i converse?