• Miss M

Hjälp angående Dino bridals

Även jag är postiv till Dino. Hade hört att det var möjligt att se deras olika spetsar, så det bad jag om. Fick 4 bilder och valde en. Skrev ett meddelande när jag la beställningen att jag skulle maila vilken spets jag ville ha. Gjorde det och bifogade bild. Fick den spetsen jag valt. 

Jag beställde utifrån mina mått (som en kompis som är utbildad textilslöjdslärare tog) men klänningen blev aningen för liten. Den satt perfekt upptill men var för smal över rumpan typ. Har kommit fram till att de skulle ha behövt ett stussmått också. (De ber bara om byst, midja, höft och längdmått) Det kunde som tur var fixas hos en sömmerska för 600 kr.

Tror det tog ca 3 veckor från beställning till leverans. Den kom med DHL och jag var inte tillgänglig när de skulle lämna den hemma, så jag hämtade den på ett av deras utlämningsställen. Fick betala ca 1200 kr, så totalt blev det ca 1800 kr.

Den här klänningen beställde jag
    http://www.dinobridals.com/discount-store-graceful-mermaid-ivory-scoop-waistband-satin-overlay-lace-sweep-train-wedding-dress-mwd085-p-1686.html

och såhär blev resultatet:

Jag är jättenöjd med min klänning. Den motsvarar bilderna bra, var definitivt prisvärd, jag fick många komplimanger för den och jag kände mig jättevacker! 

Svar på tråden Hjälp angående Dino bridals