• Maries31

Hjälp angående Dino bridals

Skulle vara jätteglad om ni ville hjälpa mig :) Om du har beställt din klänning från Dino bridals.... Blev du nöjd? Motsvarade den färdiga klänningen bilden på hemsidan? Skulle du beställa därifrån igen? Visa gärna bilder!

• Svar på tråden Hjälp angående Dino bridals
  • Maries31

Grattis!!! Hoppas er dag var helt underbar! Tack för ditt svar! Vad roligt att du blev så nöjd!!! Skulle vara kul att se en bild sen :)

• Maries31

Åh, vad kul med aktivitet här i tråden! Miss M, vad roligt att du blev så nöjd! Grattis och tack för bilden, du är jättefin! :)

• Maries31

Inga fler som vill dela med sig av sina erfarenheter angående Dino? Börjar tveka.... vågar jag beställa...?

• Maries31

Grattis! :) Måste vara en härlig känsla! Själv velar jag fram och tillbaka vilket kan betyda att förra veckans favorit plötsligt inte ens platsar in på topp 10... :o Ja ja... Ikväll hittade jag en klänning på Dino som både jag och min blivande man tyckte mycket om så kanske ska jag våga chansa trots allt.... Som min finaste säger... "blir du missnöjd så är det ändå inga pengar, då köper vi bara en annan" och det stämmer ju, livet går inte under om köpet an "drömklänningen" skulle visa sig vara ett misstag ;)

• Maries31

Airamo: Vad roligt att du blev så nöjd! Jag ser jättegärna dina bilder, vad snällt! :) jag funderar faktiskt själv på att kombinera två olika klänningar, kanske ska slå till på det? Blir lite nojjig gällande tygkvaliteten bara,... Fast som sagt, det är ju inga pengar att prata om. Lämnar min mailadress i din inbox :)

• Maries31

Tog till slut modet till mig och beställde två klänningar och är jättenöjd! Beställde den 5/1 och den 15/1 fick jag plötsligt ett samtal om att de stod med mitt paket utanför min port. Dock var jag på jobbet så då kom de dit med det istället :) Kan tyvärr inte visa någon bild då klänningarna är lite för små just nu... Har 6-7 kg att gå ner till juni ;)

• Maries31

Hej!

På min sida hos Dinobridals stod det fortfarande "processing" dagen efter att jag fått mina klänningar och nu står det "delivered", jag fick inget meddelande innan, de bara dök upp. :)

Lycka till!

• Maries31
    daniiel skrev 2014-01-19 14:29:56 följande:
    Maries31 - Har du länk till klänningarna du beställde? Är nyfiken :) Kan du visa bild på galge på dom du fått hem? :)

Ska försöka fixa bilder imorgon  :)

Svar på tråden Hjälp angående Dino bridals