Hjälp angående Dino bridals
Maries31 - Har du länk till klänningarna du beställde? Är nyfiken :) Kan du visa bild på galge på dom du fått hem? :)
Maries31 - Har du länk till klänningarna du beställde? Är nyfiken :) Kan du visa bild på galge på dom du fått hem? :)
Daniiel: tack för att du svarar - är helt "borta" när det gäller fina klänningar :)
Jo jag har beställt den i Royal blue, ska tillägga att jag är en blivande brud med MYCKET former och har läst dina trådar fram och tillbaka och tror att jag uppfattat att A-linje form på klänning är det som är mest smickrande för oss storvuxna :)
Underkjolen har jag fått hem och det är en ring i den som sitter nederst, och jag skulle tycka att det vore fint om klänningen blev lite större än på bilden, men det är väl som du säger bäst att prova när klänningen kommer.....och jättebra då att man kan "fixa" till själv, kanske inte är så svårt att köpa lite stelt tyll och sy på ett lager från mitten på underkjolen, eller tänker jag fel?
vill bara tillägga att jag är djupt imponerad av all din kunskap och jätteglad att vi får "utnyttja" dig, tack :)
Mät med BH om du eventuellt tänkt ha BH under klänningen. För klänningen du vill ha sha, så spelar egentligen inte rumpa och höfter så stor roll, men mät runt rumpa/höft och välj ett mått så du vet att du får plats med både och ;)
Även jag har fått skenor, insydda kupor och ett band man knäpper bak i ryggen på mina klänningar från Dino :)
Jag har dock beställt med snörning och i standardstorlek, skickade alltså inte in mina egna mått. Båda klänningarna passade jättebra :)
Min klänning hade ögla :) Det brukar vara standard. Vill du ha någon form av bustle, så kan du säkerligen ordna det själv :)