• Helenis

Hjälp angående Dino bridals

Jake skrev 2014-03-08 21:04:42 följande:
    Ni som köpt på Dino har det varit klänningar med spets? Min blivande velar beroende på osäkerheten om kvalitén på spetsen är så fin som den ser ut på bilden eller om den kommer se "billig" ut. Mycket tacksam för svar då det börjar bli lite ont om tid ;)
    Jag beställde visserligen min klänning från JJhouse, men det kanske är intressant det också. Spetsen som är på kjolen alltså inte i kanten, är påsydda, men det ser man bara om man tittar jättenära och verkligen synar sömmarna.
    Jag valde bort en annan klänning med pärlbroderi av just den anledningen att jag var rädd att det skulle se billigt ut..

Här är mina bilder på spetsen. Det kan ju skilja från klänning till klänning, men här är en länk till min klänning www.jjshouse.com/Empire-Sweetheart-Chapel-Train-Chiffon-Tulle-Wedding-Dress-With-Ruffle-Lace-002011724-g11724

• Helenis

Jag beställde min andra klänning 3 mars och har inte hört ett knysst och är nu allvarligt orolig. Gick in på min inloggning på Dino och det står status "delivered" och datumet 10/4, men jag har inte fått något paket. Betyder det att de skickat iväg den den 10e?
    mitt bröllop är om exakt två veckor så jag är lite orolig att den inte skall komma i tid eller nu är försvunnen i frakten. Vem levererar från Dino, Ups?

• Helenis

Tack för hjälpen! hittade mitt paket på Dhls sida, det är i Tyskland så det kommer väl vilken dag som helst då gissar jag. :) Phew.. :P

Det var lite bristfällig info från Dino. När jag beställde min långa brudklänning var det från JJhouse och jag kunde läsa när de borjat sy den och följa dess färd på ups sida, nu visste jag ingenting om den var sydd ens.
    gissar att jag slapp tull nu eftersom de inte ringt om det, eller?

Svar på tråden Hjälp angående Dino bridals