Gifta om sig på nytt datum
Hej på er. Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig så jag blev medlem här.
De gick såfort när jag och min man gifte oss, alla la sig i och tillslut lyssna jag med på alla andra än mig själv.
Mitt bröllop är de tråkigaste nånsin och jag vill inte tänka på de.
Men de viktiga va väl att vi va gifta.
Men nu är det så att min man arbetar mycke, vi kan inte längre fira min födelsedag ihop, vi kan inte resa på hösten längre och nu förstör hans jobb även våran bröllopsdag.
Jag kan inte leva resten av mitt liv o aldrig få fira någonting med min man.
Hans jobb går före allt annars blir han hotad att få sparken o ja bryr mig inte längre...men jag vill kunna fira vår dag tillsammans.!
Jag och en kompis prata om vi kunde förnya våra löften, på sommaren då vi är lediga.
Är det någon som gjort detta?
Vår bröllopsdag är ju vår bröllopsdag o lite blommr hade inte vart fel. Men att vi byter dag och den dagen varje år kan vi göra nåt speciellt, kanske resa el vadsom.
Jag hade gärna rest utomlands men behöver ha med barnvakt för barnen som jag verkligen vill ha med så de blir dyrt och krångligt. Vill ju gärna vara ensamma ibland också som en familj.
Skulle vi göra om de så vill ja ha de enkelt, men jag vill änd att de ska vara en heldag och en speciell sådan.
Känner mig urlöjlig men jag letar verkligen efter halmstrån just nu. Så trött att allt bara är jobb o ingen skoj. Jag vill fira o göra nåt speciellt iallafall en gång om året.
Har du nåt tips på hur man kan gifta om sig?
Funderar på juni el augusti.