Gifta om sig på nytt datum
Hej :)
Att förnya sina löften tycker jag är en jättefin gest. Då vanligen ett par som har varit gifta väldigt länge och vill visa hur mkt dem fortfarande älskar varandra, så ur den aspekten så tycker jag att de är väldigt fint.
De jag tolkar ur din text är att du vill förnya era löften för att bröllopsdagen ska bli på ett annat datum som ni kan fira i lugn och ro . Har jag tolkat de rätt ? Om det är av den anledningen som du vill förnya löftena så tycker jag inte att de är det bästa alternativet.
Jag känner igen mig mycket i din beskrivning att de blir väldigt mycket i vardagen och att de är svårt att hitta tid för att verkligen njuta ihop. Men man får försöka hitta de små stunderna tillsammans i vardagen. Och sedan ´fira lite större när man har tid över , så som på semestern. De finns tyvärr inte alltid tid att åka iväg på semester eller fixa stora firanden eller liknande när man är mitt uppe i jobbperider. Utan då får man hitta på småsaker under helgerna för att sedan åka på någon resa eller liknande när de passar bättre i planeringen.
Jag och min pojkvän har inte så jättebra med pengar just nu då han pluggar och jag enbart jopbbar extra plus att vi oftast har mycket att göra. Så stora lyxiga semestrar är tyvärr inget som vi kan åka på . Men då får man vara lite uppfinningsrik och med små medel hitta tid ihop för att njuta :) Vi försöker på helgerna att alltid ta en lång promenad ihop, då får man tid att prata ostört om allt som händer utan folk som stör. Så ni får försöka hitta stunder i vardagen som ni kan njuta av ihop :)