• Förälskade

Bäste vännen vill ha svensexan i las vegas, jag tycker inte det!

Min blivandes bästa vän har flyttat till USA och det innebär att han kanske får förhinder till vårt bröllop 2014 pga detta kanske min blivande får välja en annan att vara bestman på vårt bröllop. Men hans bästa vän vill ändå planera svensexan och denna vill han hålla i Las Vegas! Inte okej tycker jag då jag anser att en svensexa ska vara med vännerna som är bjudna till bröllopet. Och dem som vi umgås med har inte råd med detta. Hur ska jag få hans bästa vän att förstå detta? Jag känner mer att han vill ge min blivande den svensexan han inte fick när han gifte sig!

• Svar på tråden Bäste vännen vill ha svensexan i las vegas, jag tycker inte det!
  • Förälskade

Jag har försökt prata med vännen men hur mycket han lyssnar vet jag inte, vi har tyvärr ingen respekt för varandra. Men för min blivandes skull så ler vi och är trevliga mot varandra när vi ses. Det skulle inte ens förvåna mig om han söp ner min blivande i Las Vegas och får honom att gifta sig med någon annan. Kanske det som ligger i bakhuvudet och stör också, jag vet inte men tycker att han bästa vän istället borde lägga pengarna på att verkligen komma på vårt bröllop och om han nu så gärna vill bjuda över så kanske hanxkan sponsra oss på vår resa till USA.

• Förälskade

Kan ju även tillägga att dem vänner som bor runt omkring oss redan planerar en svensexa som håller sig bla. I Europa, det är deras önskemål iaf åtminstone flera dagar som dem håller igång och då vi även har en hund så är det svårt att ha honom iväg i två omgångar längre tider.

• Förälskade

Jghkvgjnv skrev 2013-09-29 09:00:48 följande:Är du osäker på hur påverkbar din blivande är? Det låter lite så...Nej, det är jag inte. Honom litar jag på till 110%. Min sambo vet vad jag tycker om svensexa i lasvegas och han förstår mig. Speciellt på punkten om hur jag ensam skulle lösa vardagen med honom borta. Inga problem med min son men med hunden...

Svar på tråden Bäste vännen vill ha svensexan i las vegas, jag tycker inte det!