Inlägg från: Plättis |Visa alla inlägg
  • Plättis

Umeå bröllop

Catering kan jag rekommendera Kummin ute på Nolia. Jag har inte blivit besviken när jag ätit deras mat Det finns många andra alternativ också, du hittar dem om du googlar "catering Umeå". Har blivit rekommenderad Evy's men aldrig provat det själv. 

Restauranger finns det hur många som helst av, det beror på hur många ni är och vilken typ av mat ni är ute efter.

Jag har inte heller provat Johannas tårtor, men de som gjort det sjunger hennes lov Man kan även beställa bara en personlig caketopper om man hellre tar tårtan från något annat ställe.

• Plättis

Har fikat på NK, men inte ätit deras tårtor. De verkar proffsiga och jag tycker de borde få lite credd eftersom de är Umeås äldsta konditori  
    Det finns ett ställe på Renmarkstorget också där man kan beställa tårtor. Dem har jag provat, och de är helt okej. Kommer inte ihåg vad de heter, men deras skylt är blå i alla fall. 

Johanna gör tårtan utifrån egna önskemål, så allt beror ju på vilka smaker man vill ha. Men som sagt, alla jag hört som ätit hennes tårtor lovordar dem.  

Svar på tråden Umeå bröllop