• CoG

Ska jag kämpa eller inte?

Har ni ett öppet förhållande?

Är det ok att vara otrogen för er båda?

Annars tycker inte jag att det verkar vara ngt att kämpa för.
    Visst, du kanske vinner den här gången. Men nästa då?

Fast det låter nästan lite för mkt troll det här...

• CoG

Oavsett om du har tillgång till mailen eller inte ska inte sånt förekomma.

Allt kan väl inte vara bra bara för att han lovat att inte skriva så att du ser det nästa gång?
    Det är väl hans handling och det han tänkt göra som bör plockas fram i ljuset?

Är allt bättre bara du inte vet vad han och den där kollegan pratar om?

Du skrev att du är gammalmodig och att ni ska vänta med att ha sex tills ni gift er, vilket är något år bort.
    Är det sagt att HAN måste vänta med sex tills dess, eller gäller det bara ni två tillsammans?

Man kan inte kräva av en person som behöver ha sex, att vara utan några år.
    Men om inte han kan vara utan det och du vill vänta.......?
    Det låter troligt att kan kan gå bakom ryggen på dig fler gånger, men utan att det går att läsa om det i hans mail.
    Har han planerat det en gång är det inte helt otroligt att det händer igen och det skulle förmodligen vara klokast att lämna honom innan han är otrogen (igen?).

Sen förstår jag inte vitsen med att berätta för dina föräldrar att din blivande man tänkt vara otrogen, inte om du inte tänkt lämna honom.

Anonym (TS / Tveksam) skrev 2013-09-29 22:47:09 följande:

Ja, han erkänner det var dummt att skriva så via hans mail som jag har tillgång till.
  • CoG

jag har nu läst att du tänkt lämna honom, vilket måste var det bästa beslutet du kan ta.

Som många andra skrivit så har han förmodligen utnyttjjat dig för att du är så gullig och bara vill alla andra väl.
    Han har nog levt ett drömliv och blir han ledsen så är det bara för att han inser att ingen annan tjej kommer att gå med på att ta hand om hans lägenhet medan han är ute och har sex med andra.

Lycka till med DITT liv, nu kan det bara bli bättre!

Svar på tråden Ska jag kämpa eller inte?