• Sara1991

Ska jag kämpa eller inte?

Hej De första jag tycker du ska göra är att prata med din kille och få hans sida av historien . Så att han får chansen att förklara hur han känner och om det är någonting mellan dem på riktigt. Såg du om han hade skrivit någonting tillbaka till henne ? De kan ju vara så att de inte är någonting mellan dem utan att de bara är hon som försöker förföra honom. Men de är ju omöjligt att veta utan att prata med honom.

• Sara1991

Jag ville bara ha all kringliggande fakta för att få en bra bild över situation och för att kunna ge henne så bra råd som möjligt .

• Sara1991

Jag tycker att du ska ta ett allvarligt samtal med dig kille. Förklara hur det han gjort mot dig får dig att känna . Och låt honom förklara hur han känner , varför han gjorde som han gjorde. Varför han kände behovet att gå efter en annan tjej osv .

• Sara1991

Om du ska fortsätta vara ihop med honom efter detta kan ingen annan än du veta. Vi kan ge dig tips om hur vi skulle gjort i din situation. men Vad som är bäst för dig och eran relation kan bara du veta.

• Sara1991

Vad konstigt att han sa så :o . de är ju inte de fakto att han gjorde de på mailen som var dumt utan att han ens gjorde de.

• Sara1991

Av de jag hört hittills av de du har berättat så tycker jag inte att han låter som någon att satsa vidare på. Han låter inte som att han seriöst ångrar sig . Utan han låter väldigt oseriös. Men du är som sagt den enda som vet tillräcklig om honom för att kunna ta ett bra beslut

• Sara1991

Men varför skulle du försöka vinna honom ? De är väl han som ska försöka vinna tillbaka dig. De är ju han som svikit dig inte tvärt om . Varför ska du då försöka få tillbaka honom ?

• Sara1991

Gud vad de gör ont i mitt hjärta när jag läser de du skriver . Att han inte vill göra slut för att du är så bra på att städa och laga mat. Skojar han eller ? För honom är de såklart en dröm sits , han har någon som städar bakar och tar hand om allt hemma medans han kan ha kul och ha sex med andra . så de är klart han inte vill göra slut. Men de låter inte alls som kärlek . min pojkvän älskar mig för den jag är som person , inte de jag gör i hemmet . Du förtjänar någon som älskar dig på riktigt ,precis som du är !! men om sexet inte betyder nåt och bara du så varför gör han det då , jag förstår inte. Är man kär i någon så vill man inte vara med någon annan än den personen , då spelar de ingen roll om de handlar om 1 vecka eller 1 år. finns ingen ursäkt för de han gjort mot dig !! Du förtjänar så mycket mer

• Sara1991

Jag är ledsen att behöva säga de men såhär utifrån så låter de tyvärr inte som att han älskar dig utan att de är bekvämt för honom . Du förtjänar så mycket mer.

Svar på tråden Ska jag kämpa eller inte?