Inlägg från: Anonym (inte ok) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inte ok)

Ska jag kämpa eller inte?

Jag förstår inte hur du helt seriöst kan tycka att det är ok att din fästman går ut och dansar och äter (dejt) med en annan kvinna. Om nu detta är sant så låter det ju som att dom redan har en flört på gång. Vilket är fruktansvärt oförskämt och helt oacceptabelt.... Vill du vara gift med en sådan man?

• Anonym (inte ok)

Då ska du veta att det absolut inte är ok att han behandlar dig så här. Prata med dina föräldrar då, jag hoppas dom hjälper dig ur detta respektlösa förhållande. Kram, och va rädd om sig själv

• Anonym (inte ok)

Snälla rara du, gör slut med denna person. Detta är bland det värsta jag hört! Han respekterar ju inte dig eller erat förhållande! Så här gör inte en riktig man!

• Anonym (inte ok)
    Anonym (TS / Tveksam) skrev 2013-10-02 23:32:41 följande:
    Till och med har förstått att jag kan vara lycklig utan han!Glad
    Har alltid tänkt att:
    "Jag har autismen och kan inte leva utan han. Han är smart, jag efterbliven".
    Snälla du, du är INTE efterbliven pga att du har autism...
    Han utnyttjar dig. Lyssna på dina föräldrar. Sluta genast städa i hans lägenhet.
    Kan du inte få hjälp, gå till en terapeut? Som kan få dig på fötter.
    Önskar dig all lycka.. va rädd om dig. 
  • Anonym (inte ok)
    Anonym (TS / Tveksam) skrev 2013-10-02 23:49:49 följande:
    Jag har nu efter allt skrivande i denna tråden, samt samtal med mina föräldrar.
    Tagit beslutet att lämna han. Men han blir nog ledsenGråter.
    För han tycker vi har det så fint ihopHjärta. Och det hade vi en gång med
    Det är aldrig lätt att lämna någon som man levt med länge, men du måste följa ditt hjärta och förstå att du förtjänar bättre. Var stark nu när du går igenom detta och sök tröst hos dina föräldrar. Stor kram!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (inte ok)

Förlåt om jag låter hård nu men jag blir riktigt orolig... klart han blir ledsen, men du måste förstå att han utnyttjar dig som en hemmafru samtidigt som han ligger med sina vänner. Jag blir så arg och ledsen, lyssna på dina föräldrar nu, dom vill dig väl och det gör INTE han. Man behandlar inte sin kvinna så här, detta är verkligen inte ok. Hoppas för din skull att du reder ut detta och får hjälp att bättra på ditt självförtroende. Massa kramar från mig!

Svar på tråden Ska jag kämpa eller inte?