Ringar från Indo Nordic ??
Har letat efter ringar länge nu, har haft en speciell bild i huvudet att jag vill ha en överlappande ring att ha över förlovningsringen som är helt slät och tråkig. Har inte hittat några sådana som funkar till de om man inte köper ett set men jag vill ju inte byta ut förlovningsringen också.. Så satt och och bläddra i reklamen och såg en annons från Indo Nordic och såg ett par ringar där jag verkligen kunde tänkt mig..
Men de är ju sjukt billiga ringar!! Någon som handlat där och varit nöjd? Googlade lite och de verkar som de inte har de bästa bemötandet men jag har isf tänk beställa över nätet så mig spelar inte de någon roll. Men frågan är om de verkligen håller i alla år? De flesta av deras ringar är i 9k, innebär de då att de kan bli missfärgade med tiden eller att "färgen skaver bort"?
Tror ni denna ringen går att ha så fliken blir liggandes ovanpå en annan ring eller är den inte gjord för det?
Eller om man skulle ha valt denna, kommer de att bli ett mellanrum mellan den och förlovningsringen då så att de ser konstigt ut+ Vad tror ni? Och går de att gravera i dom? De ser ju väldigt smala ut på undersidan..
Har skickat mail till dom om dessa frågor men kunde vara kul att veta vad ni tror/tycker/tyckte