Vi tänkte att Sveriges nationaldag inte varit en röd dag så länge och jag känner ingen som "firar" den. Så vi kände att det inte spelade så stor roll. Hoppas du lyckas övertala din blivande till den dagen också! :) Vad roligt med utländska gäster! Men det är som du säger, skönt att kanske slippa översätta allt. Jag flyttade ju ner till Skåne för ca 1,5år sedan. Jag är uppifrån Värmland från början. Så vi kommer ha massa gäster där uppifrån. Tur att det finns ett litet hotell i Tyringe :) Du ska ha 3 brudtärnor? Jag ska ha 3st. Ska du ha linkande klänningar på dem eller får de ha på sig vad de vill? Jag tror jag vill försöka hitta liknande eller likadana klänningar till mina tärnor. Någon enkel lite längre modell i chiffong tror jag skulle vara fint :) Kul att du får åka dit med dina tjejer! Jag tror min sambo inte hade vågat släppa iväg mig själv ;) haha Jag har tänkt förrätt eller typ mingelbord när alla kommer till festen med frukt, ost o så och sen buffé som huvudrätt. Jag vill vara säker på att alla blir mätta. Har kollat på lite catering i Hässleholm och tycker det ser lovande ut. Sen blir det efterrätt och tårta såklart. :) hur har du tänkt?