Inlägg från: Trattkantarellen |Visa alla inlägg
  • Trattkantarellen

Professionell bröllopsfotograf - Behövs det?

Denna fråga ställer min m2b. Han är själv väldigt duktig på Photoshop och de flesta bilder vi kikar på på nätet hos olika fotografer hävdar han bestämt att han kan fixa likadant, räcker med en fotointresserad släkting med bra kamera som sköter fotograferandet tycker han. Så ska alltså m2b behandla och retuschera och greja alla bilder. Jag vet inte riktigt, är inte så bra på sånt här själv.. Vad säger ni? För och nackdelar, hur gjorde/gör ni? (skriver mobilen, så ursäkta att allt är ihopklumpat)

• Svar på tråden Professionell bröllopsfotograf - Behövs det?
  • Trattkantarellen

Tack så mkt för all input!
    Vi tar tacksamt emot alla åsikter och kommer bland annat prova med en testfotografering innan då m2b får visa mig vad han klarar av att göra i photoshop, så får vi se sen. Jag lutar nog ändå åt att ha en fotograf för porträttbilder innan vigseln, men det är ett tag kvar innan vi måste bestämma oss så...

• Trattkantarellen

Skriver på mobilen så kan inte citera. Vi ska inte gifta oss i kyrkan, utan utomhus. Jo, jag tror det är lite olika prioriteringar, att jag prioriterar mer än m2b.. Men jag tar tacksamt emot alla argument, så får vi se lite längre fram hur det blir. Vi ska iväg på semester nu så m2b ska få roa sig med semesterbilderna i Photoshop så får vi se hur det blir..

Svar på tråden Professionell bröllopsfotograf - Behövs det?