Hej igen!
Nu har jag läst allas inlägg. :)
Vi har klart med
Kyrka: Logkyrkan på Dekarsön
Festlokal: Dekarsögården (där det också finns möjlighet till övernattning för våra gäster)
Musik i kyrkan: Sara Karlsson (och Stefan, då jag tycker att det är så fint med duetter)
Värdpar: Min storasyster och hennes sambo
Toastmaster: Min sambos kusin
Färgtema: Lila och grått
Mat: Ägarna till MammaMia ska vara på plats och ordna maten. Det blir förrättsbuffé och sedan en sittande varmrätt. Till efterrätt blir det eventuellt en enklare kaka, och sedan såklart tårta.
Tårta: Min kusins sambo ska hjälpa oss med den, men vi ska själva provbaka för att komma fram till vilka smaker vi vill ha.
Hår och smink: En kompis till mig som jobbat på Ann Petterssons
Hotell till bröllopsnatten: Elit
Vad gäller fotograf har jag tagit in offerter från några olika och vi väljer nu mellan tre stycken. Svårt val!!
Jag har hittat en klänning som jag älskar, men den finns inte längre till försäljning. Men Sariann på Sariannys ateljé i Gullänget ska sy upp en liknande. Jag ska dit i veckan och prova lite olika klänningar för att bestämma vilket tyg jag vill ha.
Skor har jag beställt från JJsHouse. Jag har inte fått dem än, men jag hoppas att de passar.
Inbjudningskorten är på gång, Jag känner mig lite stressad över att de inte är utskickade än, men det går inte alltid som man vill. Som tur är vet de flesta gästerna om bröllopet redan. Vi har beställt en egen stämpel från Mycards och nu väntar vi bara på papper och satinband som vi har beställt.
Mycket är ordnat men ännu mer återstår!