• Cajo

Erfarenheter av bröllopsmässan?

DrömmerHEJ BRUDAR!

Jag funderar på att åka till bröllopsmässan -14 för att få lite inspiration.
    Är det någon som varit där som kan berätta lite om era erfarenheter?
    Gav det något? Var det några erbjudanden? Berätta allt :)

Tack!

Ber om ursäkt om det finns en liknande tråd, har inte stött på den i så fall.
  • Svar på tråden Erfarenheter av bröllopsmässan?
  • Cajo

Beccanli skrev 2013-10-28 09:33:52 följande:
    Hej.vart är mässan nånstans?:)

Stockholm
    24-26 Januari 2014
    Göteborg
    18-19 Januari 2014
    Malmö
    17-19 oktober 2014

DrömmerVerkar jättekul

• Beccanli

tack för svaret:).då kanske man får ta sig till Sthlm i januari då.:)

• Cajo

Ja, för min del blir det i så fall Göteborg.
    Perfekt med lite inspiration inför bröllopet :)

• Beccanli

ja jag tror man kan få en del bra tips/inspiration,fast vi har det mesta klart,men kan ju komma på nåt mer.:)

• Cajo

Åh, när är den stora dagen?

Vi har väl mycket planerat, men det är många detaljer kvar (:

• ThereseV

Vi gick på bröllopsmässan nästan enbart för rabatten på ringarna. Vi var där året innan då vi var helt nyförlivade, bara för att det var kul att kolla, men då var det ju så tidigt att vi inte riktigt kunde utnyttja något. När vi väl åkte dit "rätt" år så hade vi kommit så långt i planeringen att vi inte heller kunde utnyttja så mycket haha,  men det var en mysig grej att göra ihop och det var ju kul att knata runt, kolla på saker och provsmaka :) Det brukar ju finnas en hel del tävlingar så man kan ju ha turen att vinna och då känns det väl lite extra värt :P 

Men ja, det brukar kunna finnas en hel del erbjudanden, så ett bra drag är att kolla listan på utställare innan och kolla om några som man är intressereade av finns med.
    Det är ju två stora mässor i princip samtidigt. Här i gbg tycker jag att dom är rätt likvärdiga men det kan ju skilja lite i utställare så om man bara har tänkt gå på den ena så kan det vara lite extra smart att kolla upp så man går på den man är mest intresserad av.  

• Cajo

Åh, tack så jättemycket för ditt svar.
    Trist att det blev lite i fel tid för er, men som du säger en mysig grej! :)
    För oss som har bröllopet i augusti -14 borde det bli perfekt för att få inspirationen och kanske se om det är något erbjudande att ta del av.

Tack för tipsen! :)

• Beccanli

Cajo skrev 2013-10-28 10:03:33 följande:Åh, när är den stora dagen?Vi har väl mycket planerat, men det är många detaljer kvar (:Vi gifter oss den 16 augusti nästa sommar:)Har köpt det mesta i dekorationsväg,köpt ringarna,lite smycken till mig.Blir att kolla catering,klänning/skor och allt som hör till efter årsskiftet:)När gifter ni er?.:)      

Svar på tråden Erfarenheter av bröllopsmässan?