Anonym (3 månader) skrev 2013-11-04 19:31:43 följande:
haha vad roligt. :D
ja jag bor ganska långt från min mamma eller ja 15 mil i alla fall så vi träffas inte så ofta så jag har nog kanske lättare att dölja det. dock är det svårare att dölja från svärmor men jag gör mitt bästa. sa till maken att jag får hålla mig borta från dom hela december.
ja jag ska gå och jobba igen på onsdag efter två veckors ledighet så får se hur det går. är ju under ledigheten det tagit fart liksom. usch!. jag hoppas det går bra. dock vet redan några kollegor om det. vissa måste ju veta eftersom det finns en del saker jag inte kan göra på jobbet nu på grund av graviditeten.
hur berättade ni för din mamma då? på något speciellt sätt?
Vi beställde nappar från namnnappen.se... så hon fick en napp där det stod "mormor i juni". Det tog en stund innan hon fattade men sedan blev hon jätteglad. Fast inte särskilt förvånad, la hon till ;)
Ja, det är ju lättare att hålla sig om man inte träffar folk. Sa till min man häromdagen att hans föräldrar säkert börjar bli orolig för mig snart... varje gång jag träffat dem senaste tiden har jag mått dåligt, velat åka hem tidigare etc. Hahaha, hoppas de inte är alltför oroliga :)