Anonym (Klänningspanik) skrev 2013-11-12 09:15:58 följande:
En ganska bröllopig marräng grej :) Jag är lite osäker på om det är en ball gown eller a-line, ett sorts mellan ting skulle jag tro.
Själv är jag ca 160 med E-kupa...
När gifter du dig eller har du gift dig redan? Hur långt innan beställde du din klänning? Har du någon bild som jag får se på hur du såg ut i din?
Anonym (Klänningspanik) skrev 2013-11-12 09:18:06 följande:
Jag skulle tro ca sju månader eller så ... nej förlåt det är typ nio månader kvar. Haha tänk om jag skulle råka bli gravid istället och få bäbis på det tilltänkta bröllopsdatumet. Haha skulle inte det vara lustigt!?
Klänningen jag i slutänden valde, hade tre hemma som jag valde mellan, var en lite blandning mellan A-linje och ballgown. Jag hade en annan, stooor ballgown hemma också, men den blev tillslut nerröstad och det behövdes bytas till snörning i den. Jag kan dock i efterhand ångra lite att jag inte valde den istället ;) Jag gifte mig för drygt 2år sedan, oj, tiden flyger iväg! haha
Nio månder är inte superlång tid, trots alls, för många gånger är det ju leveranstid också. Finns din klänning i butik så du får med den hem direkt, eller är det leveranstid på den? Ibland kan den ju vara upp till 3-4 månader. Ett tips är dock att sluta kika på klänningar öht efter du köpt en!