Inlägg från: 2015 |Visa alla inlägg
  • 2015

Skjuta upp mens, går det?

Jag skulle behöva skjuta upp min mens. Undar om det går? Jag skall ut och resa och vill inte ha det då.
    Då vi skall bada en del också på resan. 

• Svar på tråden Skjuta upp mens, går det?
  • 2015
    TheD skrev 2013-11-20 23:55:29 följande:
    Tydligen går det då fler har gjort det men jag kommer inte göra det för jag tycker inte man ska "leka" med kroppen.
    :)
    Jag fick inte göra det för min läkare. Han avrådde mig starkt i alla fall. Då han tycker att man "leker" med kroppen.
  • 2015
    izredam skrev 2013-11-23 23:48:39 följande:
    Jag har gjort det förut och jag gör det igen, skaffa en menskopp. Känns inte, märks inte och du kan bada hur mycket du vill på resan. Framförallt nu om du inte borde flytta din mens enligt din läkare. Värt att titta upp i alla fall kanske :P
    Förlåt. Du tycker nog att jag är lite dum nu. Men helt ätligt. Jag har hört talas om menskopp. 
    Men har ingen koll på vad det är? Får man det av doktorn? Kanske man kan läsa om det på google.
    Vet inte hur en sådan fungerar alls.Tungan ute Tack för tipset!Glad
  • 2015
    NBFN skrev 2013-11-24 01:24:53 följande:
    Det går ju även att bada med tampong, viktigt bara att tänka på att byta den direkt efter doppet för att slippa ev svampinfektioner pga att tampongen ev blir blöt, men det går, jag har gjort det när jag inte kunnat skjuta på mensen...
    Har tyvärr inte använt tampong heller.Tungan ute
Svar på tråden Skjuta upp mens, går det?