Bröllop i Örebro 2014
Hej! Kan ni rekommendera bra bröllopsfotografer i Örebro? Funderat även om videoinspelning av bröllopet... vart kan jag vända mig med detta uppdrag?
Hej! Kan ni rekommendera bra bröllopsfotografer i Örebro? Funderat även om videoinspelning av bröllopet... vart kan jag vända mig med detta uppdrag?
Äppelpaj skrev 2013-11-21 17:23:44 följande:Vi gifter oss i Örebro i juni och har bokat just Ateljé Rapid, så jag har svårt att rekommendera någon annan :) Han har tagit lite andra bilder till min familj och vi har varit jättenöjda hittills :)Tack för tips! Har ni valt festlokal? vilken vecka gifter ni er? (jag blev nyfiken för att vi också gifter oss i juni)
@ÄppelpajVad kul)) Vi har bokad Nikolaikyrkan den 28/6 men inte valt lokal än... funderat på Svampen...Hm, synd att fotografen är redan upptagen(((
haha, vad roligt))) tänkte du på kl 15:00 då?
@Äppelpaj: vi tänkte hyra festlokal där mat & dryck ingår. Ni då?Sedan måste vi tänka på övernattning för gäster (många kommer från andra städer) ... men just de helgen så är det Örebrocupen i fotboll, då många hotell är fullbokade Hur löser ni med övernattning?
@Äppelpaj: jag ska kolla ang. Lanna Lodge, tack för tips! Om jag får fråga, hur mycket kostar det kr/pers på Katrinelund? Har du valt en brudklänning?
@Rachel87: tack för rekommendation))) Undrar om du kan hjälpa med kyrkodekoration? Har du några prisförslag?
@Äppelpaj: det är lite svårt att bestämma mig ang.klänningen, gillar olika modeller... en av dem är den på bilden. Jag har inte tänkt mycket kring smink & hår än...