Linköpingsbröllop 2015
Hej!
Jag ska också gifta mig i Linköping sommaren 2015. Dock inte det traditionella med ceremoni + fest. Om vi lyckas få ihop det så kommer vi istället köra en heldag som börjar med vigsel + frukost med närmsta vännerna närvarande, lunch med min närmsta familj i Småland, middag med hans familj i Malmö och avslut på hotell i Köpenhamn. Lär kunna bli en hektisk dag, men det är ett upplägg som känns rätt för oss! Vi får träffa alla vi älskar och vill dela dagen med, men framförallt får vi göra något skoj tillsammans vi två.
I nuläget har vi dock inte kommit längre än den (eventuellt rätt bräckliga) planen och att jag har beställt en klänning. Har idag suttit och kikat på skor och känner väl lite att det kommer vara omöjligt att hitta några som både är snygga och har en rimlig prislapp. Jag har också insett att det eventuellt kan bli knepigt att hitta en vigselförrättare som är pepp på att viga oss sådär kl 7 på morgonen på en lördag... Eller för den delen att vi kommer måsta kliva upp svintidigt för att bli snygga inför dagen. :P