Linköpingsbröllop 2015
Japp, här har du en till som ska bli fru 2015 i just Linköping! Kul med ny tråd!
Vi har just köpt hus, därför får bröllopet vänta till 2015, annars hade jag gärna gift mig nu under 2014...men det är okej att vänta.
Min sambo är militär så det blir ett ståtligt officersbröllop, och vi har festen på Mässen på Malmen. Kyrka vet vi inte ännu, det hinner lösa sig. Datum är nånstans i augusti 2015 i alla fall.
Mina tips såhär långt är att surfa runt på stylemepretty.com, ruffledblog.com, etsy.com eller bara googla efter wedding blogs. Pinterest är ju en GULDGRUVA för sånt här :)
Festlokaler, ja det beror väl helt på vart ni vill vara... Vårdsnäs vet jag har en fin "lada" och miljö, kanske passar ert tema. Där kan ni även ta med egen mat osv.
Florist, ja det vet jag inte riktigt, men systrarna grön är väl ett hett tips, men de är nog inte billiga.
Frisör - jag vet ej tjej i Malmslätt, hon är jätteduktig och billig! Vivis salong heter det, hon har tyvärr ingen hemsida men hon nås på 013-29 90 58.
Cateringställe, ja jag känner inte till alla men tror nog många är bra utom P2 som jag tyvärr inte kan rekommendera om ni vill ha färsk mat.
Dekoration, åh det är mitt specialämne! Jag tror man kan fixa mycket själva, men det gäller i så fall att tiden finns.