Aniara4 skrev 2014-09-12 23:53:07 följande:
Och den livserfarenheten kan du såklart dela med dig av i olika trådar, precis som vi alla är här för att dela med oss av våra tankar och erfarenheter och hjälpa varandra på olika sätt. Alla medlemmar är bra på olika saker!
Men att vara guide är något annat. Det handlar inte om livet, det handlar om Bröllopstorget. Och vad jag förstår har du inte fullt så djupgående kunskap och erfarenhet av just Bröllopstorget så att du kan vägleda andra på sajten.
Men som Chicita säger, det är i första hand Bröllopstorget som har gjort fel här. Du har inte riktigt förstått vad det var du anmälde dig till, och de borde ha kollat lite noggrannare vilka de utnämnde till guider.
Sen vill jag bara påpeka att det här är ett diskussionsforum, och i det ingår att andra kan svara och ifrågasätta det man skriver. Det är inte att motarbeta någon, det är att ha en diskussion. Alltså det forumet är avsett för. Och som sagt, om man blir ifrågasatt upprepade gånger av olika personer är det ofta en bra idé att inte bara slå ifrån sig kritiken och tänka att alla är dumma, utan att åtminstone stanna upp och fråga sig ärligt om det kan finnas nånting i kritiken man kanske kan ta till sig och försöka göra något lite annorlunda.
Jag tror också en del har reagerat på att du framstår som om du försöker ragga här, och det känns rätt fel på ett forum för folk som ska gifta sig (eller har gift sig, och vill fortsätta prata om det). Så ett tips i all välmening är att kanske tona ner den delen lite.
Tycker inte att jag sticker ut så mycket, hade en trådmi ett kanske opassande ämne, men har förklarat, och avslutat den delen, sen om jag går in i en annan tråd så förstår jag inte varför det blir sån eurforisk stämning, det var inte ens efenskap av guide som jag gick in i den tråden, utan av intresse och vi har skrivit till varandra flera fånger tidigare, på tal om att ragga, jag gör det inte medvetet inte ens privat, kan verätta så mycket som motsäger det men, tycker om att ibland gå in i trådar som medlem utan att få guidestämpeln på mig direkt, har hänt ett fåtal gånger, vet precis vad det handlar om , men vill inte utveckla något.,