Petraksa skrev 2013-12-19 17:01:28 följande:
Annars kan jag varmt rekomendera Anna på skägg och lockar. Hon är helt fantastiskt duktig! Jag är också väääldigt petig med mitt hår och har testat alla frisörer i stan känns det som ;)
Skönt med barnfritt! Vi kommer nog låta barn vara med i kyrkan men på festen blir det barnfritt. Kanske att sambons egna barn är med vid middagen men att de får åka efter det.
Det är 9år mellan oss två. Jag är 24 och han 33. Ålderskillnaden hade väl inte varit så märkbar om han inte varit gift innan och har 3 barn (8,9 och 12år). Men det var inget jag visste om när vi träffades.
Ibland blir det inte som man tänkt sig men trots detta ännu bättre ;) hade inte direkt planerat att vara "styvmamma" vid 24 års ålder liksom!
Vi har inte direkt pratat om giftemål innan vi gifte oss i vegas i augusti, bara en kul grej för att ha gjort det inget som är giltligt.
Men sen började vi prata om det och så sa jag att han måste fria på"rätt" sätt om jag ska svara ja.
Så han gjorde det enda smarta och väckte mig fyra på morgonen innan han skulle till jobbet tog fram ringarna och frågade om jag ville förlova mig/gifta mig med honom.
Jag var halvt sovande fortfarande och svarade ja. Det var tydligen hans sätt att lura mig ;) haha
Då är det snart dags att skicka ut inbjudningskorten då? ;)
Det blir Sara på skägg och lockar,har gått hos henne förut,hon är duktig! hon sminkar också så det känns bra
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Har inte bestämt om jag ska gå dit eller be henne komma hit. På ett sätt skönt att komma iväg. Jaja,vi får se!
Vi hållar på och skissar på inbjudningskort nu!