• Liiisa87

Kristianstadsbor som gifter sig sommaren 2014!

Hej!
    Vad roligt med en tråd för Kristianstadsbrudar, hoppas det inte gör något att jag hoppar in =) 

Jag är 26 år och bor i Kristianstad, ska gifta mig i Åhus kyrka 14 juni och ha festen på restaurang Kvarnen, vi blir cirka 30 personer. 
    Såhär långt har vi kommit just nu, bokat fotograf, frisör, vigselförättare, tårtan, beställt min klänning (ska se om jag hittar någon bild), beställde skor igår. Min blivande man har kikat ut sin kostym =)
    Fått min svärmors gamla förlovningsring som jag ska få göra om till min vigselring, har sedan innan fått en ring av henne som jag gjorde om till min förlovningsring. Det är så roligt att få använda smycken som sedan tidigare finns i släkten =)

Tärnan är min barndomsvän och marskalk blir min storebror.

Layouten till våra inbjudningskort är klara men har inte kommit längre än så, skickat save the date. 
    Vi kunde inte bestämma oss för en person som tastmaster/madame så det blev ett toastpar! :D sedan har vi några som vill hålla i lite spex.

Vårt tema kommer gå i marinblått, vitt och ljusrosa. 

• Liiisa87

Här kommer en bild på min klänning och mina skor :) 

• Liiisa87

Hej Justine! Tack så jättemycket vi har beställt tårtan från Duvanders. Det känns riktigt bra vi har massor av allergier och dom lyckades ta fram precis det vi vill ha och fantastiskt fint bemötande får jag säga. Jag och min sambo fick ett ryck igår kväll och beställde inbjudningskort och placeringskort! Spännande! Alltid nervöst och beställa över nätet Hoppas ni får ett riktigt Gott Nytt År allihopa!!

Svar på tråden Kristianstadsbor som gifter sig sommaren 2014!