Bröllop i november 2014
Vi gifter oss den 1 november 2014, och jag vill gärna ha en tråd för alla som gifter sig samma månad. Vusst finns ni därute? :)
Vi gifter oss den 1 november 2014, och jag vill gärna ha en tråd för alla som gifter sig samma månad. Vusst finns ni därute? :)
Vi har oxå tänka oss 1 november! Men prästen som vi vill ha är på semester ni så är lite orolig att det inte ska gå... AkJ ska ni vigas i kyrkan?
Tänkte puffa liv i den här tråden igen. :) Nu borde det finnas fler som ska gifta sig i november?
Vi ska också gifta oss i November, 8:e =)
Firar faktiskt också 10 år på datumet fast som förlovade istället =) Var ju bara så toppen att datumet skulle infalla på en lördag =D
Hej hej.
Chansar på att tråden inte tystnat helt. :)
Jag och min m2b gifter oss den 29 November. Har även bakat in hans 40 års fest när alla är samlade och han fyller år samma dag.
Åh, en gång kantad av marschaller vill vi verkligen ha! Men tyvärr är det lite för långt för oss mellan vigsel och fest (330 meter), och framförallt så gifter vi oss mitt i Stockholm, så risken är rätt stor att de inte får stå i fred. Tror det blir jättefint!