Bröllop augusti 2015
Hej Annisen, vi ska gifta oss 01/08/2015. Han är från England och jag från Sverige fast vi bor i England. Vi kan ju inte boka kyrkan mer än ett år i förväg tyvärr. Så vi håller tummar och tår att det verkligen blir 1a augusti. I morgon ska jag dra med kära mor och titta på lokalen vi vill ha. Ett gulligt litet slott i Stockholm. Brudskål med snittar och 3 rätters middag och lite dans efter. Vi ska göra vår egen iPod Spotify lista som musik till dansen. Pyssel som vi måste ta intag med nu är våra save the dates. Vi ska göra dem i form av boarding pass eftersom detta klassas som ett destination wedding av våra engelska gäster. Vi tyckte det var charmigt. Sedan blir själva inbjudan lite närmare tiden ett pass. För då kan vi inkludera flera sidor av information på vad som finns att se och göra i Stockholm. Tror de flesta vill ha en liten semester medan dem är här för vårt bröllop. Fast det kan vi ju inte göra för våra svenska gäster.... Kanske bara beställer vanliga save the dates och bröllops inbjudan...eller? Råd tack! Jag tror att jag hittat min klänning. Jag har en till tid beställd i januari för att prova den igen och känner jag mig lika fin i den då. Ja då har jag verkligen hittat den. Kruxet är att för att beställa den måste man lägga handpenning: på halva priset av den! Och det måste vi spara ihop först. Likadant som fotografen. Tjejen vi vill ha tar underbara bilder men tar också halva priset i handpenning vid bokning och kontrakt påskrivandet. Vi trodde vi hade massor av tid att spara pengar men....nej... Vi blir ett litet bröllop. Runt 26 och då är det inkl mig och min man to be. Som jag skrev i en annan tråd, kom på här om dagen att om bara några dagar kan folk sluta glo på en när man är i en affär för att forska bröllops priser och sånt. ' oj....2015... Är du inte ute lite tidigt?' För om några dagar gifter vi oss nästa år!!!! :) Och Pinterest måste jag rekommendera. Wow - Totally addictive! Hur långt har ni kommit i planeringen? Var är din vision för ert bröllop? Dela med - jag är så nyfiken :)