Inlägg från: Taychon |Visa alla inlägg
  • Taychon

Bröllop augusti 2015

Hej allihopa! Jag hoppar också in här Glad

Jag och min fästman gifter oss 29/8 i Avesta och hittills är kyrkan och festlokalen bokad och klart. Klänningen och vigselringen är också fixat!

Vi väntar svar från vigselförrättare och på prisförslag från cateringfirman. Vi sitter just nu och funderar kring hur vi ska göra med fotograf, det börjar bli dags att boka, men vill man ha mer än foton från vigseln och kyrkbacken? Säg porträttbilder och detaljbilder på bukett och ringar? Vi har en ganska tight budget att följa då vi båda två studerar och fotografen har blivit ett område för diskussion.

Inbjudningskorten beställde vi på internet och de ligger här hemma och väntar på att skickas, men är vi sent ute om vi skickar dem i mitten av April? Osa är 1 juli..
    Vi har en gästlista på ca 75 namn och majoriteten kommer inte att behöva boka boende eller liknande. Vi räknar med en knapp handfull personer som kommer att behöva resa.

Ang drömmar kring bröllopet så har jag helt nyligen börjat drömma om att bli lämnad och att det helt enkelt inte blir något bröllop! Galet skönt att få vakna upp från de drömmarna! Fästmannen tycker att jag är knasig som drömmer så mycket redan! Tungan ute

Svar på tråden Bröllop augusti 2015