Bröllop augusti 2015
Hej!
Hoppar också in här :) Jag och min fästman gifter oss också i augusti, meeeen den 11! Det är en tisdag, men det är vårt årsdatum! Han friade på vår 4-års dag och så får jag bli fru på vår 5-års dag :) iom att det är en vardag så har vi delat upp det lite.. Vi gifter oss borgerligt i en trädgård och har middag osv med bara familjen då, och sen helgen efter, den 22/8 har vi en bröllopsfest för vänner där vi har hyrt en stor lada som vi ska klä in i tyg och så :)
Vi har väl börjat komma en liten bit på vägen.. Vi har träffat vår vigselförrättare, bokat lokal för båda tillfällena.. Var väldigt tidiga med inbjudningskorten, de skickades ut redan i månadsskiftet november/december, men det var väl för att det skulle kännas "verkligt" haha.. vigselring är inhandlad, fästmannen har gömt den så jag inte ska gå och prova den hela tiden ;) Har köpt in lite smågrejer, står och velar mellan två fotografer och två makeup-artiser/frisörer..
Vill så gärna köpa klänningen, men vi fick en liten son för 9 månader sedan och min kropp tog himlans tid på sig att återhämta sig så jag har ganska nyligen börjat kunna träna och röra på mig som jag brukade innan, så har en del gravidkilon att gå ner.. Vill inte köpa drömklänningen och sen stå där på dagen D med en pösig jävel, haha.. Men funderar på att åka iväg och testa klänningar så jag iaf vet vilken modell jag ska köra på :)
Spännande att utbyta idéer och tanker! Tiden går ju såååå himla snabbt, snart står vi där och är frugor hela bunten! :D