Bröllop augusti 2015
Vi kommer vigas kl 14 och sen ha snittar med bubbel när folket anländer till festlokalen och minglar. Dock har jag inte bestämt om vi ska fotas före eller efter vigseln ännu!
Vi kommer vigas kl 14 och sen ha snittar med bubbel när folket anländer till festlokalen och minglar. Dock har jag inte bestämt om vi ska fotas före eller efter vigseln ännu!
Vi har inte bestämt OSA ännu, men tänker 1-2 månader innan ungefär. Kanske mitten på juni någongång (bröllopet är 1:a augusti). Vi har inte skickat ut inbjudningarna, men ett save the date e-mail har gått ut till alla.
var huserar allihopa?
Jag bor i norrbotten. Utanför luleå
Åh så mycket ni alla har gjort! Här måste vi köpa oss en skrivare innan inbjudningskorten kan göras klara. Och så måste ju webbsidan vara färdig (som jag inte hunnit börja på ens) innan de skickas ut.
Vi kommer ha rispåsar och såpbubblor och hoppas på att det inte ska skräpa ned allt för mycket :)
Jag köpte min Mori Lee på Little Fairies i Sthlm. Mailade/ringde runt till olika återförsäljare för att se vem som hade den modellen jag var på jakt efter.
Hur mycket alkohol räknar ni ska gå åt och hur många vuxna som dricker är ni då?
Häromdagen kom skorna jag tänkt ha på mig. Men jag tror att mina fötter ser lite stora ut i dom. Dom är lite stora baktill så kommer behöva sätta fast ett hälgrepp om jag ska ha dom. Beslutsångest!
Och så citerade jag helt fel inlägg också....