Bröllop augusti 2015
Vi ska nog ha den där klassiska bröllopsmarschen som ingångsmusik.
Utgång har jag ingen aning om dock. Solisten vill jag ska sjunga "Av längtan till dig" men även en till låt som vi inte bestämt än.
Vi ska nog ha den där klassiska bröllopsmarschen som ingångsmusik.
Utgång har jag ingen aning om dock. Solisten vill jag ska sjunga "Av längtan till dig" men även en till låt som vi inte bestämt än.
åh hurska jag kunna hålla mig till augusti, nu har våra vigselringar kommit och de är sååååå vackra!!
HÄR ÄR VÅRA VIGSELRINGAR
Var gör ni era festprogram? Gör ni dom själva i datorn eller lämnar ni in och får dom tryckta av företag eller skickar ni in på internet?
Var hittar ni eran brudbukett? Kommer ni gå till en blomsteraffär, eller kommer ni ha plast??
Lite förslag tack, står helt still vart man kan hitta buketter förutom hos blomaffären.
/Linda
I fredags bokade min sambo äntligen bröllopstårtan :D 60 kr biten får vi ge men då kör dom ut tårtan och sätter upp den 1 min innan den ska ätas och sen står dom och vaktar den så den inte smälter under tiden :) Vad betalar ni för era tårtor och vad ska ni ha för slags på tårta? Vilka smaker?
Vi har inte bestämt smak än, vi ska dit senare i sommar och provsmaka och bestämma utseende.
Får panik över att vi inte fått iväg våra inbjudningar ännu. Åh.
Känner lite likadan, förhoppningsvis får vi dom klara idag så vi kan posta imorn.
Har ni mycket kvar?
Nu har vi äntligen skickat inbjudningarna! Tur att de blev fina tillslut för annars hade det inte varit värt alla turer fram och tillbaka. Min mans kommentar när vi skickade dom var "du har väl inte tänkt göra festprogrammen själv också?". "But of course!" svarade jag.
Härligt! Det är ju så roligt att göra sånt själv :) Även om man ibland bara vill slänga datorn i väggen :P haha.
Vi har osa den 10:e juni och hittils har ca hälften svarat.
Ja det börjar närma sig med stormsteg, och vi har äntligen fått lite fart på planeringen hemma. Nästan alla stora saker är färdiga vilket är skönt!
15augusti är vår stora dag. Vi ska träffa prästen här om nån vecka o gå igenom hur vigseln ska utformas. Hur har ni gjort? Har ni haft allt klart i huvudet hur ni vill ha det inför det mötet, alltså med sånger/psalmer osv eller kan man bestämma det då/senare? Har verkligen ingen aning om vad vi ska ha för psalmer eller vad det ens finns för psalmer knappt. Vilka har ni valt?
Ni kan nog disskutera er fram med prästen. De har många bra idéer oftast.
Vi gifter oss inte på hemmaplan och kommer endast träffa vår präst först 2 dagar innan så vi behöver ha allt klart innan. Dessutom ska vi skicka vigselprogramet på tryck redan i veckan. Så vi har bestämt allt.