Bröllop augusti 2015
Vi som gifter oss augusti 2015Linnen - 1/8
Mirred- 1/8
Nightrod 6/8
mtep - 8/8
stresso - 8/8
Tog mig friheten att lägga dem i datumordning
min blivande man grottade ner sig i att bygga planteringslådor till vår uteplats, han drömmer om en prunkande trädgård och det har jag såklart ingenting emot OM vi innan börjar bygga en massa satte sig ner med mig och gjorde en riktig todo-lista inför bröllopet. mindre än fyra månader kvar nu.... tiden springer!!
han blev nästan lite chockad: "men allt är ju bokat"
det är förvisso sant.... men vi har t.ex. inte träffat vigselförrättaren än. eller valt vigselplats mer specifikt än bakom stadshuset, mot vattnet, eller spikat vinerna, eller spikat dekorationer, blommor, trycksaker etc etc, the list goes on.
nu är listan sådär lång som den var precis i början när vi skulle planera, fast med mindre saker.
nästa vecka ska vi ha en pre wedding shoot med vår fotograf också. hur går det för er andra?
Står still hos oss nu, har inget direkt att göra, men kommer nog igång snart
(bumpar även jag upp seriösa trådar från fotografernas spam)
Vi fick äntligen offerten från fotografen som vi ill ha, för han är sjukt jävla duktig.
4000:- totaöt
Känns väääldigt bra att kunna bocka av den punkten tilld et priset
Wow! Det var verkligen ett bra pris!
Jag letar som en tok här, och har gjort i ett par månader, men tycker det alldeles galet dyrt! Håller fortfarande hoppet uppe att jag ska dyka på något lite rimligare.
OMG Bridezilla dök upp i helgen. Jag var seriöst beredd att ta katten och flytta ut - fästmannen säger att han ska hjälpa till och stötta och ordna och fixa och inte ett hår blir gjort. Så när jag till slut .....
Ha ha ha stackare, men förstår dig att det kan kännas jävligt jobbigt emellanåt. Har persoligen skällt ut damen min för de saker hon skall fixa som glömms eller drar ut på tiden så jag inte kan göra mitt.
Mn sedan är jag lite anal med att saker skall göras som planerat så man slipper ha panik i slutet.
Vi hade första april som sista datum och många svarade sista veckan.
Folk är skitdåliga på att öra av sig, så förvänta er inte för mycket
Såja
Nu är det i stort sett sju veckor kvar.
Allt flyter på för oss just nu.
Ringar är på G
Däck samt delar till gammelbilen på G
Hotellet, betalt och klart idag (hoppas allt stämmer)
Tårtor löste vi det slutgiltiga idag
Vi skall beställa mina kläder idag (motvilligt för vill gå ner med)
Fick bestlady att åka till sthlm för att hämta alla saker i mitten av Juli
för vi komemr inte få plats med det i gammelbilen/hojarna
Det rullar på just nu.
Det enda jag oroar mig över är vädret och att bröllopsbilderna skall se tillgjorde ut (min största fasa efter att sett många andras)