Byta förlovningsringar
Måste bara höra om det är fler som funderar på att byta ut sina förlovningsringar?
Våra är nämligen från 90-talet och har inte suttit på fingrarna senaste 5-10 åren :-P
Måste bara höra om det är fler som funderar på att byta ut sina förlovningsringar?
Våra är nämligen från 90-talet och har inte suttit på fingrarna senaste 5-10 åren :-P
Ja jag vill gärna ha vitt guld nu och den ringen jag har måste ändå ändras om jag ska lyckas få på den på fingret. ;)
Graverar man in det gamla datumet då eller??
Själv känner jag lite att vi var så unga då och själva förlovningen då känns liksom inte att det var "på riktigt". Men det var ju ändå då vi gjorde det.... Usch vet inte riktigt hur jag ska göra...
Ja det finns nog en del att sälja. Har tänkt tanken men vet inte om jag klarar av att sälja gammalt ärvt guld...
Måste fundera lite över det.
Tror nog iaf att vi beslutat att dem gamla förlovningsringarna får ligga kvar på hyllan (ingen av oss får på sig dem längre ;) Sen blir det nog bara en ny ring var för oss. Jag har rätt små smala fingrar och tror att en ring känns lagom för mig :)
Graverar man då in båda datumen eller endast bröllopsdatumet??