Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
Ngn som vet varför ja inte kan ladda upp foton från min iPad?
Ngn som vet varför ja inte kan ladda upp foton från min iPad?
www.77diamonds.com/vintage_rings.html www.77diamonds.com/channel_set_eternity_rings.html Eftersom ja inte kan ladda upp foton fick ja ta länkarna, dessa två ringar ska jag ha. Va tycker ni???
Sjukt störande! Använder endast iPad lr iPhone o när ja länkar så kommer inte ens rätt ringar upp....
Jag har faktiskt inte tänkt så långt???:/
Störande att man inte kan ladda upp foton via iPad/iPhone! Stenålder!!!! Klicka på engagementrings, välj vintage. Längst upp har du en som heter Contessa. Den vill jg ha som vigselring, tänkte ha den stora stenen på 0.3 carat då ja arbetar i butik sp den får inte va osmidig o för stor. Förlovningaringen: välj eternityrings, channelset, Paragon heter den ja vill ha. 2,5 mm tänkte jag ta då halo-ringen (contessa) ligger på 1.8 mm. Eternityringen är väldigt lik schalins passion! Dock mer carat på smalare ring. Tycker du de va fina ihop?
Du e så smart för ja ska absolut välja milgrain till den :) Kul att man har så lika smak ibland. Ska dock välja gult guld då ja förstått att vitt e så poppis nu men ja passar verkligen inte i silver/vitt guld :) Går du till en guldsmed o får d billigare då? Ja jämförde priser i Sverige samt 77diamonds o kom på att d va billigare från dom...
Tror du contessan blir för stor me 0.3?
Ja har hört lite om 77d faktiskt men ja e ganska okunnig inom detta område så ja hoppas bara de Gör rätt från början. Ja älskar oxå roseguld tycker d e riktigt snyggt! Har lite smycken i d! Men d har väl 30 dagar returrätt så om ja inte tycker den e fin kan ja alltid lämna tillbaka?
Eller du kanske tyckte 0.3 va för lite? (Läste nu igen) ska ja uppgradera? När du säger att du vill veta mer om stenarna, va e d du tänker på då? Är de på ngt sätt olagliga?
Först hade ja tänkt beställa ringar från 77diamonds.com men ja fick väldigt bra tips här på BT... www.gabrielny.com/engaged/style/ER7495W44JJ Ska tydligen vara väldigt bra, funderar på denna kombination av ringar. I gult guld. Vad tycker ni?
Nj ja vet, d står även där att centerstone ej i går i pris eller info. Tänkte köpa lös sten från goodoldgold.com (youtuba dom!!) har mailat dom o sagt va ja vill ha för typ av sten samt prisklass....så allt som allt kanske hamnar på 20".
Bara en ring, dvs haloringen. Har även ej räknat med tull+moms.
Sara o Andreas, hur funkar d med tull/moms när man beställer från 77D?
MandyH! Var e din ing köpt?!?! SÅ FIN!
Bianca vilken fin ring!! Var e den ifrån och hur många carat?
idag har vi vart och beställt min förlovningsring!
Blir denna med viss modifikation =)
Jullis, va roligt att du äntligen fått din ring. o att du designa den själv =) det blev inget 77diamonds.com för dig då =)
underbar!
Så himla kul när man hittar en ring som man bara älskar! Hur många carat hamnade småstenarna på? Va du nöjd med slutpriset?