Inlägg från: a ring on my finger |Visa alla inlägg
  • a ring on my finger

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

10årdagsförbröllop skrev 2014-02-11 20:56:37 följande:

Provade ringar idag. Får köpa både ny förlovningsring och vigselring, då jag tappade min förlovningsring i havet i Turkiet för två år sen =/

Hur ser detta ut? Ringarna är för små som ni ser men det är ju lätt fixat :)

Vitguld, 18k och 5 småååå diamanter. Tänker ni stilrent, modernt? Fattigt? Snålt?

Jag håller med Filibustern. Tycker aldrig det ser fattigt ut.
    Jag tycker det ser enkelt och stilrent ut, lättmatchat till andra smycken och kläder. En kombination som jag själv hade kunnat tänka mig.
  • a ring on my finger

Svårt att få till ljuset, men här kommer iaf mina ringar.
    Men nu har jag hittat en annan vigselring som kände ännu mer rätt än denna så jag får se om jag köper en till eller håller fast vid denna Kyss

• a ring on my finger
    Izan skrev 2014-05-06 12:20:48 följande:

Ojojoj vad besviken jag är! Var och kikade på vigselring i söndags och när jag såg den jag trodde att jag ville ha så var det inte långt till tårar. Jag gillade den inte alls. Den min blivande gillade mest var snäppet värre. Bara att börja leta på nytt. Har ni klickat med er vigselring på en gång eller har ni vant er med den? Är så kluven just nu. 

Bestäm inte ring innan utan prova prova prova skulle jag säga.

Jag har alltid tänkt mig en speciell typ av ring men fastnade för en helt annan som jag köpte. MEN sen hittade jag ytterligare en ring som kändes klockren och inte heller den var den typ av ring jag trodde jag ville ha.

Jag har alltså bytat "stil" tre gånger trots att jag visste vad jag gillade. Samma med klänningen som blev precis tvärtemot vad jag trodde jag skulle fastna för
  • a ring on my finger

Jag hade köpt en annan vigselring men ändrade mig så här i sista minuten Så nu blir det denna istället och jag känner mig riktigt nöjd. Mycket bling för att vara jag men fortfarande inte "för mycket"

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014