• Nutten

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

Min vackra vigselring gjord av Michael O'Dwyer.

• Nutten
    SandraElisabet skrev 2014-03-02 12:57:25 följande:
    Åh men den här ringen var ju verkligen så häftig! Snygg och kul att metallen inte syns så mycket utan att stenarna får fokus. Jag älskar tunna "band" och det ser ut som att denna har det. Fint!
    Ja det stämmer, den här är definitivt tunn. Ringskenan är bara 2 mm bred där de små sidostenarna sitter, just för att framhäva samtliga stenar. Storleksskillnaden jämfört med de tre större stenarna blir också mer markant då, vilket också är trevligt. Hela ringen i sig är skapad för att vara nätt och elegant på en och samma gång. Jag ville ha det så, då jag har väldigt nätta fingrar.
  • Nutten
    SandraElisabet skrev 2014-03-03 00:46:39 följande:
    Jättefint med så tunn skena! Hade varit roligt att se hur den ser ut på fingret också... Solig
    Jag har ingen bra fingerbild än så länge. Eller ja, ingen som säger så mycket om storleken i alla fall. Bara den här närbilden som mest är tagen för att man ska se lite hur ringen ser ut från sidan också.

• Nutten
    Fluff skrev 2014-03-03 21:23:49 följande:
    Jättefin ring! :) Får man fråga vad en sådan kostar?
    I mitt lilla nätta format så kostade den 16 800 kr, men då är diamanterna av VS kvalitet och med färgen G. Jag vågar inte ens tänka på vad originalmodellen med större stenar och så går loss på...
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014