Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
Den ser ut så här på hemsidan
Som vigselring har jag inte bestämt mig än men någon av dessa från Schalin blir det nog
Tack snälla för svar!
Har ju varit och provat och det blir inte för brett, så frågan var bara om det blir för mycket bling.
Bilden är nog inte skalenlig direkt..*s*
Jaha, nu har jag fått mina nya ringar (har varit gift sedan 2005 men förlorade mina ringar och har nu skaffat nya). Fotograferade dem så tjusigt och satt sedan under eskalerande frustration och försökte lägga upp bilden här. Det gick så klart inte. Så nu länkar jag till den i stället, ber om ursäkt för att det blir jobbigt.
www.dahlstromsguld.se/sv/produkter/flemming-uziel-lovely-2.html
Jag tog två likadana ringar, enda skillnaden är att det är en liten diamant i den ena. Pyttelten. Det stör inte mig, jag gillar inte bling, men det stör Maken som vill att jag ska ha större (han är väl rädd att ses som snål ). Dock har vi verkligen inte råd med en ny ring till så jag ska faktiskt köpa en på Pantbanken. En vitguldsring, solitär kallas de väl, med diamant, även den rätt liten men bara Maken blir nöjd!
På fredag ska jag genomgå en operation (kul att tillbrunga Alla hjärtans dag på sjukan ), och i mars fyller jag år, så jag ska se ringen som en present i förskott och en "tröst" för operationen säger han, gullet.
Kan ju passa på att fråga vad ni tycker, ska man ha den mellan de båda släta ringarna tro? Provade med en oäkta ring och det såg ganska bra ut, men jag hade tänkt löda ihop dem för att minska slitage då de är ganska tunna, så kanske ska man ha den nedanför?