Inlägg från: Frusna Flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna Flickan

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

Jag har varit lite för snabb och beställt dessa ringar som jag båda älskar.. Men jag tror att alliansringen kommer att vara lite för hög. Skenan på enstensringen är 1,75 hög och jag vet ännu inte hur högt stenen sitter, dvs om den höjs upp lite så det klarar sig. Alliansringen är upp till 2 mm hög på högsta stället. Jag har provat alliansringen med en nästan likadan ring men är nu orolig att det inte kommer att funka så bra. Alltså måste jag nog lämna in det till guldsmeden för att få dem att stämma. Fick ringarna till så bra pris och tycker att det är svårt att hitta prisvärd prinsesslipad enstensring. Men, vilken klant jag är.....
  • Frusna Flickan

Glömde att ange upphovrätten till Bilderna ovan. Den övre är guldfynds bild och den undre från Albrekts guld som för övrigt har  fina kampanjrabatter på ringar just nu. Rabatten dras i kassan.

• Frusna Flickan

#382 Nästan som min kombination fast jag har mindre stenar. Läckert! Och du har väl prinsesslipning även på alliansringen? #383 Har sett den ringen också. Jättefin verkligen!. Tänkte köra något i den stilen först men blev sedan mindre praktisk. Kanske kommer ångra det när stenen som sticker upp är i vägen

• Frusna Flickan
    Thina88 skrev 2014-03-19 19:08:22 följande:

Här kommer mina ringar. Den med stenar är vigselringen. Jag funderade länge hur bred jag ville att vigselringen skulle vara. Hade först tänk ha dem lika breda, men tyckte tillslut det blev för brett och valde detta istället. Vad tycker ni? :)

Tycker att det var jättefint!

• Frusna Flickan
    stocke skrev 2014-03-20 19:09:27 följande:

Här är min vigselring. Min förlovningsring är för liten och jag vill bara ha en ring med stor sten :)

Stocke, helt underbar!!!!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014