• Emad

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

Sofisan skrev 2014-04-19 21:51:11 följande:

Hej tjejer... Gifter oss den 26/7 & skall nu beställa ring till mig!

Blir Schalins Rocky men kan inte bestämma mig för rött guld eller roséguld!?

Smakråd? :)

Det är ju svårt att säga något om vad man tycker är fint eller inte, men personligen tror jag att roséguld är en modegrej som kommer kännas ganska omodern om bara något/några år. Därför hade jag valt det mer klassiska röda guldet. Jag har schalins rocky men i vitt guld. Superfin ring tycker jag:)
  • Emad
    Emad skrev 2014-04-20 05:46:36 följande:

Det är ju svårt att säga något om vad man tycker är fint eller inte, men personligen tror jag att roséguld är en modegrej som kommer kännas ganska omodern om bara något/några år. Därför hade jag valt det mer klassiska röda guldet. Jag har schalins rocky men i vitt guld. Superfin ring tycker jag:)

Vad har du förresten för förlovningsring till? Spännande att höra hur andra kombinerar Rocky! Jag har bara en enkel slät ring till i samma bredd.
  • Emad
    Sofisan skrev 2014-04-19 21:51:11 följande:

Hej tjejer... Gifter oss den 26/7 & skall nu beställa ring till mig!

Blir Schalins Rocky men kan inte bestämma mig för rött guld eller roséguld!?

Smakråd? :)

Men så konstigt inlägget ovan blev.. Råkade citera mitt eget inlägg. Det var ju inte meningen...:) lite lätt snurrigt det här, men det jag funderadepå var hur du kombinerar din rocky? Kommer du har förlovningsring intill?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014