Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

Dessa har vi beställt. Vi är inte förlovade sedan tidigare utan gifter oss direkt. Vi vill ha ALLT mycket enkelt. Blivande makens ring är i titan (pga exem) och min är i palladium (den med stenen). Stenen är inte en äkta Dublin utan cubic zircon. 
  • Norrskensflamman
    ViskesLopme skrev 2014-05-15 15:40:12 följande:

Får man fråga vad kostnaden blev?

Min drömring finns i deras norrsken serie men jag vill ha i pallladiumm och cz--stenar så hoppas att det skulle gå att fixa. Får väl fråga i butiken sen, men eftersom vi officiellt inte är förlovade än (han tänkte göra ett planerat, överaskningfrieri) så får jag vänta med att gå och prata  en liten stund till och kolla upp vad v ha råd med.

2265 för min. Känns okej. Blir man less har man råd att byta ring framöver eller t ex byta stenen till en "äkta". 
  • Norrskensflamman
    mollyt skrev 2014-06-07 23:12:46 följande:

Här är våra förlovningsringar! Min ring kommer sedan att kompletteras med en alliansring som vigselring. Men bröllop väntas till våren. Vi satsar på att ha giftemålet inom ett år efter förlovningen. Så senast den 6 juni! ;)
    Våra ringar är i palladium, tillverkade efter eget önskemål. Jag har 6 st prinsess-slipade diamanter i min ring. Är verkligen mer än jättenöjd! <3

Dom här alltså, tyckte jag var supersnygga! :)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014