Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
Tack allihop för en fin inspirations tråd :)
Tack allihop för en fin inspirations tråd :)
Vilka fina ringar ni har! Kul att ni delar med er. Här velar vi mellan vitguld eller palladium som grund i ringarna. Någon som kan råda?
Det beror på hur ringarna är infattade samt modellen på ringen. Tycker precis som du och är mitt uppe i val av ringar så jag har provet en del o visst har en del gått bort pga att det känns för obekvämt etc.
menade så klart hur STENARNA är infattade, inte ringarna....
Nu har ett stort stressmoment försvunnit ur mitt bröst. Min "sista minuten" man har äntligen varit iväg i helgen och beställt hela kittet med kostym och allt till sig själv. Han brukar vara "ja ja det löser sig" typen och väntar med att till typ dagen innan och det har verkat som att han inte haft några planer på det här med kländerna på långa vägar än. Men nu så. Skönt.
Längtar tills jag får se han in kyrkan!
Hämtade även ut min vigselring i helgen. Jag är så nöjd! Ska även få en smal ring med diamanter i morsdagspresent som jag ska ha längst in på fingret. Sedan kommer förlovningsringen och sist vigselringen.
Nu har ett stort stressmoment försvunnit ur mitt bröst. Min "sista minuten" man har äntligen varit iväg i helgen och beställt hela kittet med kostym och allt till sig själv. Han brukar vara "ja ja det löser sig" typen och väntar med att till typ dagen innan och det har verkat som att han inte haft några planer på det här med kländerna på långa vägar än. Men nu så. Skönt.
Längtar tills jag får se han in kyrkan!
Hämtade även ut min vigselring i helgen. Jag är så nöjd! Ska även få en smal ring med diamanter i morsdagspresent som jag ska ha längst in på fingret. Sedan kommer förlovningsringen och sist vigselringen.
Ojojoj vad besviken jag är! Var och kikade på vigselring i söndags och när jag såg den jag trodde att jag ville ha så var det inte långt till tårar. Jag gillade den inte alls. Den min blivande gillade mest var snäppet värre. Bara att börja leta på nytt. Har ni klickat med er vigselring på en gång eller har ni vant er med den? Är så kluven just nu.
Är så löjligt förtjust i min tillfälliga ring, en sån man kan få ur en automat när man lägger mynt i. Riktiga ringar ska vi skaffa så fort vi har råd och möjlighet. Jag var egentligen helt inställd på en alliansring med vanliga diamanter, men nu har jag ändrat mig helt, och vill få tag i en ring som liknar denna, i vitguld med svarta diamanter. :) Inte lika bred (tänk ett svart parti, i stället för två), men huvudsaken är att den "riktiga" ringen ska påminna mig om denna, med sina tunna svarta gummiband, varje gång jag ser den.
Nu har jag fotografens bilder så här kommer våra ringar :) Min vigselring i vitt guld och diamanter, makens förlovningsrin
g i titan (pga arbetet han har)