MissTC skrev 2014-06-04 15:07:55 följande:
Nu var det lääänge sen jag var inne här och ringen har jag nu haft i några veckor, men från o med den 14 så får jag bära den varje dag =) =) =) längtar så även om man e galet nervös nu =)
Kanske inte dom bästa bilderna. Men 0,50 carat är mitt stenen på och sen är det 13 st 0,45 carat under den =) Jätte nöjd.. den känns tidlös men annorlunda och bara älskar att man kan se stenen från alla håll =)
ursäkta mina naglar men dom ska fixas på fredag =) hehe
Ledsen, men skönhetsrådet har beslutat att du har en alldeles för snygg ring och du åläggs att omedelbart skicka den till mig som straff. Var glad att du sipper så lindrigt undan!
Nej förlåt, vad barnslig jag är. Jag skyller på den sena (tidiga) tidpunkten och att jag var ute på en krånglig resa igår...
Din ring är verkligen
jättesnygg! Tjusigt att det är lite "upphöjt" så där. Det är ingen risk att du fastnar i saker? Ja, den är verkligen annorlunda, jag har då aldrig sett en likadan ring förut.
Liknande, ja [tror det, i alla fall], men verkligen inte likadan. Så roligt för dig att ha en lite annorlunda modell, sådant är alltid roligt tycker jag.
Oj, gifter du dig den 14:e juni! Då förstår jag att du är nervös! Men det är ingen fara, du ska se att allt kommer gå fint. Det kommer vara värt all nervositet när det hela är överstökat och ni är nygifta och lyckliga. Och då kommer du undra vad 17 du var så nervös för...!
Jag önskar er all lycka och ett riktigt härligt bröllop, med kära gäster och många roliga stunder!
Många kramar!