Ni som har bara en ring - hur bred är den?
Ni gifta som bara har en ring, hur bred är den? Är den jättebred eller av "vanlig" bredd?
Ni gifta som bara har en ring, hur bred är den? Är den jättebred eller av "vanlig" bredd?
4 mm bred är min. Schalins Virgo, fast tjockare (och dyrare) i vitguld.
4 mm bred är min. Schalins Virgo, fast tjockare (och dyrare) i vitguld.
Jag har bara en ring och den är 7 mm bred. Det är en slät, svagt kupad ring i platina. Många verkar tycka att 7 mm är väldigt brett, men jag trivs med det och ringen är jättebekväm att bära.
Det är förstås individuellt vad man tycker är snyggt och vad som "sitter bäst på fingret", så att säga. Det bästa är väl helt enkelt att prova sig fram! Lycka till!
Jag har två ringar, men som variation använder jag ibland bara vigselringen. Den är 3 mm bred om jag inte minns helt fel.
Har du testat ringar i lite olika bedder? Det är ju inte alltid man känner sig mest bekväm i det man tror:)
Jag har också bara vigselringen, den är 3,5 mm. Jag har så korta fingrar så det var svårt att bära upp två utan att det såg konstigt ut. Min förlovningsring var 5 mm och då tyckte jag att den började kännas för bred...
Man får prova sig fram helt enkelt, det är ju en smaksak!
Är inte gift ännu, men kommer bara att ha vigselringen.. En Shalins Europa Turin Allians på 4 mm bredd.
Jag har bara en ring och den är 7 mm bred. Det är en slät, svagt kupad ring i platina. Många verkar tycka att 7 mm är väldigt brett, men jag trivs med det och ringen är jättebekväm att bära.
Det är förstås individuellt vad man tycker är snyggt och vad som "sitter bäst på fingret", så att säga. Det bästa är väl helt enkelt att prova sig fram! Lycka till!
Ja Innuendo, och vi som totalt har snöat in på titan. Hårt och lite gråare än vitguld.
Vore faktiskt snyggt med titan och vitguld i kombo. Gillar kontraster så varför inte matt titan och blankt roséguld.
Tänkte också att jag ville ha en bredare ring (8mm) som förlovning och kanske sätta in stenar sedan till vigseln. Men nu har jag (vi ändrat mej (oss) till 2 ringar. Vill nog ha en något smalare första ring (6mm) och en 3-4 mm ring med upphöjd fattning och flera stenar till vigseln.