Inlägg från: fruLjunggren |Visa alla inlägg
  • fruLjunggren

Vilken musik har/hade ni och varför?

Vi har inte hela vigselprogrammet klart för oss, men vi har tänkt att en kompis ska spela och sjunga bonfire heart av James Blunt.

• fruLjunggren
    Innuendo skrev 2014-03-05 08:58:49 följande:
    Åh,så mysigt! Som jag skrivit tidigare är det ju så himla mysigt när någon släkting eller vän spelar och/eller sjunger, det blir så personligt då. Glad

När ringer bröllopsklockorna för er?
    Den 26 juli :) Först funderade vi på att inte ha någon musik, det blir liksom lite känslosammare då, och jag kommer redan grina sönder mej haha..men det här blir nog bra.
  • fruLjunggren
    Innuendo skrev 2014-03-05 09:47:34 följande:
    Jo visst kan man vara utan musik, men det hör ändå liksom till på något sätt. Tänk så dånande tyst det skulle vara i kyrkan utan musik! Glad

Nu är jag som sagt "en aning" trött, men menade du att det blir känslosammare utan musik? Jag tror det är tvärtom, musik påverkar ju känslor något enormt. Men du kanske menade att det blir känslosammare med musik och att ni därför funderar på att skippa den? För att det blir tillräckligt känslosamt?

Snart vet jag inte ens själv vad jag menar, det här var ett alldeles för invecklat resonemang just nu!

Hjälp en gammal tant! Flört
    Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.

Haha, jag menade att jag är så känslosam så vet inte om jag klarar av att ha mer än in- och utmusiken. ..eftersom det blir så mycket känslosammare MED musik. :)

Men jag offrar sminket och hela ansiktet för stämningens skull :P Tur fotograferingen är innan iaf.

Svar på tråden Vilken musik har/hade ni och varför?