Inlägg från: camwic |Visa alla inlägg
  • camwic

Hur ser era bröllopsskor ut?

Ploppcorn skrev 2014-01-28 06:20:59 följande:
    De är förövrigt av märken Wildflower och jag köpte dem av Matildas Fest som jag även beställt klänning från
    Underbart vackra!! Något sådant skulle jag vilja ha men klack är inte min grej. Är så klantig att jag kommer få spendera min bröllopsnatt på akuten isf på rummet med mannen :)
  • camwic
    cata86 skrev 2014-01-12 20:06:08 följande:
    Jag har beställt dessa skor från jenjen, dock så verkar de vara slutsålda för tillfället... Skorna är väldigt bekväma och normala i storleken. På skorna fanns två prydnadsblommor på sidorna som jag inte gillade så jag knapprade helt enkelt bort dem. :)

www.jjshouse.com/Women-S-Lace-Cone-Heel-Close...
    Precis sådana jag har letat efter - blommorna på sidan! :)
  • camwic
    FrökenW skrev 2014-02-08 13:33:23 följande:
    Fantastiska! Hade det inte varit för att vi ska ha annat nörd-fandom tema på vårt bröllop hade jag varit lockad... 
    Försöker få mannen att fria med ringen i denna box med
    https://www.etsy.com/se-en/listing/129416567/miniature-doctor-who-tardis-engagement?ref=sr_gallery_23&ga_search_query=doctor+who&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_ref=auto1&ga_search_type=all
    Jag älskar Doctor Who mannen dock är ingen nörd men han vill göra mig lycklig och ser det hela som mitt bröllop och han är bara glad att han får vara med. Så blir nog lite Doctor Who grejor än då. Färgerna är blått och silver så då är Doctor Who underbart :)
Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?