• Tina379

visa er klofattning på bild i profil.

letar desperat på låga klofattnigar i profil på nätet utan framgång. Snälla hjälp mig med lite bilder och gör mig klokare =)

• Svar på tråden visa er klofattning på bild i profil.
  • Tina379

Jätte snygg fattning, och man ser gilpan på diamanten oxå!! Din diamant ser magnifik ut! vad har du för färg, renhet, cut och carat? Tack för att du ville visa:)

• Tina379

En liten fråga ang diamanten! Har ni känt er nöjda med ideal cut? står och väljer mellan hearts and arrows eller en ideal cut!

• 2011

Hearts and Arrows ar bara ett "brand name". Det står fortfarande ideal cut på certificaten. (Diamanten i ringen är en hearts and arrows diamant från James Allen). Vi är mycket nöjda med den. Den gnistrar fantastiskt så länge den inte hunnit bli för skitig  

• Tina379

Aha okej! Har länge tänkt köpa ifrån james allen, men tullavgiften blir så dyr... och har nu bestämt mig för istället köpa från samarajames i England. Där står jag o väljer mellan premium och hearts och arrows. Har hittat fin diamant med bra proportioner från JA. Som jag tänkte föreslå för SJ. Tack för infon :)

Svar på tråden visa er klofattning på bild i profil.